Waarom je out of the box moet denken

 

 

 

Waarom zou je out of the box denken, soms hoor je een regel antwoorden en al snel is er weer een les gegeven. Het is echt zo, gemakkelijk maar niet gemakkelijk door te denken. Dus in plaats van één antwoord te hebben, moet je out of the box denken.

Je kunt niet alleen denken aan mensen (vooral degenen die niet bij die diensten betrokken zijn) bij het benaderen van websites, je kunt denken aan geografische termen in termen van zoekmachines. Het is hetzelfde geheim als je op Google kunt zoeken op trefwoorden en je de blauwe pagina's kunt zien.

Het kost nogal wat tijd om een ​​strategie te bedenken. Beginnend met het bedenken van de zoekwoorden waarop u gevonden wilt worden, is de volgende stap bedenken wat voor soort inhoud u gaat maken. Welke directory directory zou u uw bedrijf promoten. Wat voor soort artikelen ga je presenteren en wat voor soort video's ga je maken.

Geheime tip: doe iets beroemds online en je zult je weg vinden naar sociale media, perfect als je iets beroemds wilt doen, dus maak er reclame voor; als je dat niet kunt, vraag het dan aan iemand die er goed in is; het is niets om onnodige tijd te verliezen (Vervolging tegen je lange intervallicht om op te staan, ik zal het later doen.

Je kunt niet aan alles denken, ga gerust naar deze sites als je geweldige mensen op de site krijgt. Nogmaals, misschien moet je iemand raadplegen die je vertrouwt, want ik heb een persoonlijke mentor van mij die in het begin loopt (elke 4-6 maanden), en tegen 6 maanden heb je veel kennis opgedaan (over sociaal, vooral Twitter) en je hebt een aantal goede tips om hem te vragen.

U kunt er zeker van zijn dat we u in meer dan 30 categorieën kunnen helpen door alleen maar tijd te verspillen met e-mail en telefoontjes: wie wil er op welke manier dan ook de eerste zijn in die categorie, hoe dit proces vanaf het begin te beginnen; Als ik je respecteer door al het bovenstaande onderzoek te doen, zul je alles zien wat er te weten valt in de online wereld van wereldwijde aanwezigheid.

Zoals ik altijd elke dag schrijf, leer ik Joomla-experts over wat het is om perfect te zijn in Joomla: gesprek na gesprek. En ik zou je ook verwelkomen om lid te worden en het verschil en het belang of waarom van de wereld van Joomla na jou te voelen!"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *