Personal Branding – Het geheim voor succes

Personal branding Breda

Ideeën voor effectieve personal branding kunnen komen in de vorm van dromen, herinneringen, plaatsnamen en films. De verbeelding is de enige limiet aan de verbeelding. Je zult leren dat er drie primaire manieren zijn om over belangrijke concepten of ideeën na te denken. Je kunt verlangen, herinneren, of herinneren. Geef je personal brand carrière een boost met deze cursus. In deze cursus leer je dat er meerdere ideeën zijn om je personal branding vorm te geven.

De les is zo gestructureerd, voor degenen die geen aantekeningen maken maar daadwerkelijk doen wat we hen leren. Het eerste goede idee is om 1:1 video’s en audio’s op te nemen in je personal branding les. Ontdek wat voor u het beste werkt en focus daarop. Het kan betekenen dat u de inhoud van uw personal branding les moet veranderen en opnieuw moet beginnen, maar het kan de tijd en moeite van uw kant waard zijn.

Als je verwacht dat studenten onthouden, moet je er zeker van zijn dat ze vasthouden wat ze eerst leren. U zult leren dat u niet alleen studenten ontmoet, maar ook marketingexperts. Succes komt niet voort uit per se goede ideeën, maar uit alle lenzen die u gebruikt. Welke leeftijd wil je hebben als je die expert wordt? Welke leeftijd is belangrijker: universiteit, middelbare school, of werk? Begin met te leren wat je geweldig maakt, begrijp waarom je in zaken bent gegaan, en leer wat er nodig is om beroemd te worden. En de lessen zullen in real time plaatsvinden. Nou ja, in ieder geval voor de komende 90 dagen.

U zult leren dat de bedrijfsnaam belangrijk is, omdat die u helpt betere inhoud te schrijven. U zult ook leren over het verschil tussen lange en korte teksten, die u helpen uw merk te definiëren. U zult leren dat het goed is om deel uit te maken van groepen, niet apart. Soms bent u degene die uit elkaar wordt gehaald, wat u verder weg brengt van uw gekozen doelen. U leert hoe u informatie van klanten kunt verzamelen en dupliceren om uw personal branding op te bouwen en een identiteit voor de lange termijn veilig te stellen. Uw personal branding zal worden opgebouwd uit verschillende bronnen en marketingboodschappen.

Elk idee bouwt voort op het vorige – het ene idee leidt tot het andere. Door het proces van het creëren van een nieuw merk, zult u ook nieuwe merkmanagement vaardigheden ontwikkelen. U zult leren dat wat u zegt de merkboodschap behoudt; wat u zegt kan worden gebruikt om hun verwachtingen te definiëren met betrekking tot toekomstig bereik, frequentie, of inhoud.

In de hotel marketing business, wordt het merk bepaald door het hotel. Vanavond gaf ik les in affiliate marketing aan twee mannen die in hetzelfde hotelbedrijf werken. De ene zit al 3 jaar in zijn hotel business, heeft geen zichtbaar bedrijfsprofiel, en heeft geen budget voor een marketing campagne, noch heeft hij enige expertise met een van de marketing boodschappen. Ik vroeg hem mij 10 klantkenmerken te noemen voor specifiek, op welke manier creëer je een merk? Blijkbaar, huilt hij. “Het is gewoon geweldig om een naam te krijgen: “The Local Starbucks.” Is het dat waard? Absoluut niet. Ik zei hem dat hij nul branding heeft. Het is alsof hij gewoon een lokale koffieshop is die probeert rond te komen.

Hij beschreef vervolgens hoe hij de “I” in hun winkelnaam had laten vallen, verwijzend naar zoekmachines, terwijl hij de woorden “Local” en “Starbucks” had opgenomen om zichtbaar te zijn voor lokale klanten. Ik adviseerde hem om de zoekwoorden die zou laten zien dat hij een lokale coffeeshop en zijn experts in hun bedrijf het verstrekken van kwaliteit koffie tijd op te nemen. Je weet dat dit psychologisch werk is. Hij vertrok met een lijst van 10 kenmerken, alleen, om ze te gebruiken in hun komende artikelen.

Ik heb hem gezegd dat hij opnam om klanten aan te trekken, niet om inhoud te schrijven. Ik vertelde hem hoe ik er zeker van ben dat hij een brief krijgt van klanten die op zoek zijn naar iets beters, maar nooit de naam of enige informatie erop zetten, waarschijnlijk omdat het het karakter is dat ze misschien niet hebben aangepast om te zien. Hij is zeker verder gegaan. Hij vertelde me dat hij een nieuw concept had ontdekt.

Het komische dat hem van achter in zijn grappige bot raakt. Ze zitten allemaal vast aan die combinaties die niet werken. Haal deelnemers uit de echte wereld die ook van mensen gehoord hebben om hem op de hoogte te brengen van nieuwe of oude concepten die in de klas getoond moeten worden. Vraag uw mentor om steun bij het samenstellen van groepen deskundigen en motiveer hen om de uitleg af te maken. Hier is meer van hem over branding en waarom het essentieel is.

Hij somde zowel de voorbeelden uit het echte leven op als de theatrale verzuchtingen, als fans van zijn films. Ik klikte op de redenen waarom hij een succesvol en gelukkig leven had. Hij had zorgen voor anderen in zijn leven en zou alles doen om hen te helpen. Hij zou andere mensen vinden om films te kijken en hem gemotiveerd te houden en zijn oude ego tot afleiding te drijven. Hij hadForma inbop zijn industrie in gloedvolle opmerkingen beschreven. Hij beschreef druk een nieuw gebied dat hij voor mij wilde vinden en waar ik niet alleen kon delen maar ook over kon leren.

 

Lees meer

Personal branding 
Storytelling workshop 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *