10 vragen die u moet stellen voordat u een klant in dienst neemt

Buiten Dineren, Restaurant, Bar

Is het selectieproces gebaseerd op een formeel, competitief proces dat specifieke processen definieert? Staan we toe dat alleen interne (vaak geheime!) informatie wordt opgenomen in een indieningsformulier? Of laten we externe (vaak zeer concurrerende) informatie opnemen in een indieningsformulier? Zoals hierboven vermeld, is er geen goed of fout antwoord op deze vragen. De keuze van de klant moet gebaseerd zijn op de unieke marketingbehoeften van elke situatie. Uiteindelijk is het de verantwoordelijkheid van de klant om de instructies te begrijpen en te interpreteren om selectiemechanismen en besluitvorming te begeleiden.

Moet er op de een of andere manier klantinformatie worden ingediend? Het is duidelijk dat de eerste zorg van de klant is om te voldoen aan de behoeften van hun organisatie, maar als conceptontwikkelaar/ontwerper kan het voordelig zijn om na indiening te helpen bij hun tevredenheid met een paar belangrijke vragen:

1. Was de zakelijke doelmarkt ook vertegenwoordigd op de Small Business Video? Ja, dit is van cruciaal belang.

2. Kan de beoogde zakelijke markt het ontvangen van uw berichtenbericht in de nabije toekomst visualiseren? Ja, ook als dit niet hun primaire doel is, maar in de toekomst van cruciaal belang voor hen zal zijn. Dit is vaak een mooie kans om hen door te verwijzen naar een bedrijf dat bij hen past.

3. Zullen doelgroepen een bedrijf kiezen dat een veelgevraagde video heeft, in plaats van een bedrijf met een minder populaire video? Dit is een kritische vraag voor de klant om te stellen, samen met een aantal andere.

4. Wat is voor hen belangrijker: een kosteneffectieve video die het gewenste resultaat oplevert of een kosteneffectieve video die niet het gewenste resultaat oplevert? Deze vraag is nog kritischer, omdat er geen "one size fits all" antwoord is. In deze tijd van extreem competitief economisch klimaat is budget niet langer een excuus om te bezuinigen. In veel gevallen zal een zorgvuldig geselecteerd bedrijf niet eens worden aangenomen zonder altijd de beste bedoelingen.

5. Wat is hun kerndoelstelling? De belangrijkste vraag bij het beantwoorden van de vraag is altijd welk "primair" doel voor hen belangrijker is. Er is altijd een keuze om te kiezen voor actieve componenten zoals een klantenondersteuningscentrum, een onderzoekscentrum, een siteondersteuningscentrum of een nieuwe verkoopvertegenwoordiger, afhankelijk van hun specifieke behoeften. De traditionele benadering is om de klant te laten beslissen welke componenten het meest geschikt zijn voor hun doelen.

6. Wat is hun eerste en laatste (of gebruikelijke) klantcontactinformatie? frequente feedback en ontmoetingen met een klantvertegenwoordiger of beheerder moeten worden genoteerd naast hun recente aankoopervaring, verwachte verkoopdatum, verwachte verkopen als gevolg van een productaanbeveling of enige andere reden die aangeeft dat het een prioriteit is om in de nabije toekomst door het bedrijf gecontacteerd te worden toekomst. Op webformulieren gebaseerde CRM, zoals software voor het beheer van contacten voor kleine bedrijven, stelt bedrijven in staat toegang te krijgen tot een klantenlijst van huidige, vroegere en potentiële klanten en nieuwe prospects en zakenpartners met zeer weinig upgrades of onderhoud. Dit is nog een andere deelnemer aan het creatieve proces – het webformulier – is een van de allerbeste tools die kunstenaarsbedrijven ter beschikking staan ​​om aanvullende gegevens te verstrekken die normaal niet met traditionele methoden zouden worden geleverd.

7. What is their business process? This is a perfect opportunity for every creative concept-developer to see a customer's marketing and business processes. One of the most important questions to include is the purpose of the company. We must seek to understand their core objective, their target customers, and their core strategies. With this information, a direction of product release by e-mail, media release or other means can be created almost as quickly as the client ink the submission forms.

8. What are their most recent modifications and additions to the company? These are the client's recent requirements that the company will be providing. frozen web sites, short video production, product expansion, a new look/feel etc. Don't be afraid to be as clear as possible in yourCraft amid excellent value-add components such as these that create the "wow" factor for selecting a digital marketing agency.

9. What is the software-installation program's reputation? A solid company will be sure to place priority on a software program that effectively meets program's needs and will provide compatibility with their web servers. Additionally, shopping carts, data-binging systems and recurring business invoice solutions are often in the first three list of requirements for a "good" software program. These items are a great reminder that the client will always be the one that has the last say, especially if that change results in a major headache for the client. The quality of their experience depends primarily on how much time is spent by the client taking the time to directly explain why a "good" product is important and what disadvantages the software program has.

10. Welk artistiek en technisch element heeft de klant nodig om er professioneler uit te zien/voelen?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *