5 manieren om de reparatietijd te verkorten

Gsm reparatie bergen op zoom

 

Volgens de website van Cisco duurt het tussen de 2 en 3 werkdagen om uw telefoon gerepareerd te krijgen. Maar in werkelijkheid, hoeveel tijd is er echt nodig? Misschien een week, misschien twee weken, zelfs een maand? Ik heb persoonlijk in mijn leven twee telefoonreparaties uitgevoerd en ik was altijd onder de indruk van hoe snel ze klaar waren en hoe weinig moeite ze hadden gedaan.

De eerste keer dat ik telefonisch werk voor een klant deed, duurde het geloof ik zo’n zes uur om het af te ronden. Dit was ongebruikelijk omdat je meestal na een paar weken werk je ongeduld voelt opkomen en je misschien zelfs tegen je computer begint te schreeuwen! Uw telefoon reparateur moet echter de klok rond zijn, zodat u zelfs ‘s nachts en in het weekend werkzaamheden kunt uitvoeren.

Hier zijn vijf dingen die u kunt doen om de reparatietijd van uw telefoon en de bijbehorende kosten te beperken.

1. Bel de telefoon niet.

Hoewel u zich niet kunt veroorloven het telefoonsysteem te blameren, kunt u uw best doen om het uzelf gemakkelijker te maken door nee te zeggen tegen de Sociale Zekerheid en de schuld op een derde partij te schuiven. De financiële last van uw telefoon reparatie moet altijd wordenards of 50 procent van uw maandelijkse inkomen als je verzekering. Als u een geen fout vordering en uw telefoon reparatie wetsvoorstel is meer dan de helft van uw maandelijks inkomen, moet je schieten een e-mail naar het bedrijf vermelding van uw gebrek aan verzekering en vraag een korting.

Terwijl u wacht tot uw rekening is verwerkt, kunt u overwegen uw telefoonrekening te betalen met behulp van een layaway-programma zoals een hypotheekplan of kredietlijnen.

2. Voorkom een verrassing

U moet er altijd voor zorgen dat u weet wie er belt voordat u het nummer of het type lijn dat u belt verandert. Soms zal het bedrijf in staat zijn om te vertellen of het gesprek van uw telefoondienst provider is, omdat de dienst bedrijven geen ongewenste bellers op de dienst zullen toelaten. Zet het telefoonnummer in de “info”-sectie van uw telefoonboek, zodat het gemakkelijk te vinden is.

3. Negeer kleine lettertjes

Wanneer u de rekening krijgt, kijk dan in de kleine lettertjes om te bepalen welke diensten u hebt geleverd en welk percentage van de gesprekken onder de deal vielen. Als u een inbelgebruiker bent, zult u verbaasd zijn hoeveel mensen u per minuut bedient. Veel bedrijven brengen extra kosten in rekening voor in-home service, dus vraag daar zeker naar.

4. Let op de belastingen

Winst is misschien niet de reden waarom u overschakelt op een virtuele dienst, maar u moet misschien afzien van kapitaalwinst als u levensvatbaar wilt blijven. Bespreek in dat geval de voor- en nadelen van huren versus kopen met een vergelijkbare kostprijs en of u in aanmerking komt voor een speciale deal.

 

LEES MEER : 

Telefoon reparatie winkel bergen op zoom 

Gsm reparatie bergen op zoom

Leave a Reply

Your email address will not be published.